cauta-ma

%d0%b5%d0%b3%d0%be-%d0%be%d0%b1%d1%8c%d1%8f%d1%82%d0%b8%d1%8fCaută-mă când mă simți în fiecare nerv și emoție pe care ți-am lăsat-o… când îți este dor și mori de dorința de a mă avea… Caută-mă când nimeni nu-ți mai spune că te iubește, când ți-e dor de zâmbete, mângâieri, conversații, îmbrățișări și nebunii…

Caută-mă când ai nevoie de cineva care să te surprindă, când realizezi că nimeni nu cunoaște aceste detalii, când simți nevoia să ți se spună cât de special ești, cât de frumos îți este zâmbetul si cât de bine îți stă când ești supărat…

Caută-mă când privești în telefon și el nu sună… Caută-mă atunci când în mulțime, fără să îți dai seama îmi cauți privirea… 

Caută-mă atunci când discuțiile sunt plictisitoare iar zilele pline de rutină…  Caută-mă când o să îți amintești de nopțile noastre, de dansul sensual, de escapadele cu mașina… Caută-mă atunci când amintirea a cum a început totul îți va spune cât de bine ne era împreună…

Caută-mă atunci când nu vei avea pe nimeni care să te facă să râzi și să dea totul pentru tine… 

Caută-mă când simți nevoie de mine…  când eu cu lumină pot să sting puțin din întunericul în care ești…

Caută-mă când amintirile despre mine sunt regretul lipsei mele în viața ta de acum…

Apoi după ce mă găsești, nu mă mai lăsa să plec niciodată! 

Lasă un comentariu